Sunday, November 21, 2004

I started my own blog

Enough said.

6 Comments:

At 4:57 PM, Blogger Bjørn Lindeijer said...

Heej Georg! Ik ben benieuwd wat je hier te spreken hebt. :)

 
At 5:29 PM, Anonymous Anonymous said...

(Laurens)
Tjonge, Ij em benewed!

 
At 7:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Beschrijf eens Blogger en de reden waarom je die koos voor jouw blog?

Gideon

 
At 8:36 PM, Blogger Georg Muntingh said...

Zie http://www.blogger.com/about voor meer informatie over Blogger. Ik heb hiervoor gekozen omdat het erg makkelijk te installeren was, het er prettig uitziet en omdat ik een zwak voor Google heb.

 
At 12:42 PM, Blogger Ate said...

Gefeliciteerd met je blog. Ik heb het dus even bekeken.
Het lijkt me wel leuk.
De strekking van zo'n blog kan ik nog niet overzien. Volgens mij varieert het van het uitwisselen van gedachten tot een soort e-mail waar iedereen van kan meegenieten.

 
At 12:54 PM, Blogger Ate said...

Dat ziet er wel leuk uit.

 

Post a Comment

<< Home